Nu este o noutate faptul că familia regală trebuie să respecte un număr mare de reguli. Protocolul se aplică chiar și pentru cei mai tineri membri, Prințul George și Prințesa Charlotte. Cei doi copii nu au voie să stea la masă cu parinții lor până nu învață arta de a comunica politicos.
Însă aceasta nu este singura regulă pentru cei mici. Ei trebuie să învețe mai multe limbi străine, iar Prințesa Charlotte, la doar 3 ani, a început deja să învețe spaniolă. Aceasta primește mult ajutor de la bona ei, Maria Teresa Turrion, care este de origine spaniolă.
De asemenea, Prințul George este obligat să poarte numai pantaloni scurți în public până la vârsta de șapte ani (exceptând nunta regală). Între timp, Prințesa Charlotte este văzută mereu în rochii colorate cu guler de tip Peter Pan și o fundiță asortată în păr.
Se pare că viața de copil regal nu este atât de ușoară precum o vedem noi.
La doar 3 ani, prinţesa Charlotte, singura fiică a ducilor de Cambridge, aduce miliarde de dolari la economia britanică, în mare parte datorită faptului că este un reper din punct de vedere vestimentar.
A furat toate privirile la recenta nuntă a prinţului Harry cu Meghan Markle, însă când vine vorba de bani prinţesa Charlotte este foarte strângătoare. Micuţa prinţesă va aduce aproximativ 4,3 miliarde de dolari la economia britanică, potrivit firmei de consultanţă Brand Finance Group. O mare parte din această valoare se datorează influenţei substanţiale a copilei în lumea modei. La acest capitol, Charlotte l-a depăşit pe fratele ei mai mare, prinţul George (patru ani), care valorează 3,2 miliarde de dolari.
„Aceste numere sunt previziuni privind contribuţia copiilor regali la bugetul de stat de-a lungul vieţii lor, presupunând că vor continua să aibă acelaşi efect pozitiv ca până acum“, a declarat pentru The Insider un reprezentant al companiei.
Se estimează că prinţul Louis, care are doar o lună, să atragă 67 de milioane de dolari înainte de a împlini un an.
„Copiii regali au un impact pozitiv asupra vânzărilor de haine şi jucării pe care le afişează în public. În acest sens, ei au un efect simlar asupra brandurilor precum mama lor, ducesa de Cambridge, care, precum legendarul rege Midas, pare să transforme în aur tot ce atinge“, a explicat şi directorul executiv al Brand Finance.
Micuţii prinţi sunt responsabili şi pentru o parte substanţială a veniturilor din turism generate de monarhie. „Foarte mulţi vizitatori speră să-i vadă pe George şi Charlotte la balconul Palatului Buckingham. De asemenea, când micuţii îşi însoţesc părinţii în vizitele în străinătate, cum ar fi Polonia şi Germania, generează un interes fantastic pentru mass-media şi publicul larg“, a mai explicat specialistul.
În ceea ce o priveşte pe singura fiică a prinţului William şi a ducesei de Cambridge Kate Middleton, Charlotte a fost un fashion icon de când s-a născut.
De exemplu, o fotografie a prinţesei publicată la doar zece ore după ce venise pe lume o înfăţişa înfăşurată într-un şal alb. Producătorii şalului, G.H. Hurt & Sons, au declarat că site-ul lor a avut în acea zi peste 100.000 de accesări şi încă obţin profit datorită acelui şal.
În general, prinţesa Charlotte poartă hăinuţe M&H, marca spaniolă pentru copii. „Faptul că a purtat două dintre rochiţele noastre a avut un impact imens asupra brandului. Este deosebit de important pentru noi“, declara în 2016 fondatoarea companiei.
„Efectul Charlotte“ a lovit din nou în 2016, când prinţul William şi ducesa de Cambridge au făcut publice fotografii din vacanţa în care apăreau alături de copiii lor în costume de schi. Producătorul cizmuliţelor roz purtate de micuţa prinţesă a vândut 259 de perechi într-un timp foarte scurt, cererea fiind cu 97% mai mare decât în mod normal.