Daily News
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Societate
  • Timp Liber
  • Internațional
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Societate
  • Timp Liber
  • Internațional
Daily News
joi, 10 iulie 2025
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Daily News
Nici un rezultat
Toate rezultatele

8 trucuri pe care le folosesc magazinele de haine pentru a păcăli clienții

15 noiembrie 2018
in Diverse

Tuturor ne place să mergem la cumpărături. Dar magazinele ascund mult mai multe decât niște clipe fericite. Și, ori de câte ori vezi ofertele grozave, etichetele cu prețuri bune sau hainele care ți se potrivesc perfect, este pur și simplu pentru că vor să te înșele și să te facă să cumperi neapărat. Asigură-te că interesele prioritare sunt ale tale. Cunoscând aceste detalii, poți economisi o grămadă de bani și poți decide cu înțelepciune unde să-i cheltui.

1. Dimensiunile

E ceva ce am putut observa cu toții. Producătorii nu au un acord specific pentru a măsura dimensiunile etichetate pe haine. În acest fel, într-un magazin, poți purta o dimensiune mică, iar în altul poate nu încapi într-o pereche de pantaloni aceeași măsură. Cel mai bun lucru este să fii conștient de dimensiunile standard din țara noastră și să detectezi cum pot fi înșelătoare.

2. Rafturi

Rafturile magazinelor ți se pot părea foarte neglijente și dezordonate, dar este o întreagă strategie gândită pentru ordonarea produselor. Spre exemplu cele mai renumite și mai scumpe produse vor rămâne la nivelul mediu de vedere al consumatorilor, în timp ce articolele mai ieftine și brandurile necunoscute vor rămâne la picioarele tale și nu vor fi percepute de același număr de persoane. Data viitoare când mergi la cumpărături, uită-te la ce se află în spațiile mai mici, ascunse.

3. Tentații

  • Lovitură pentru justiția din România: Ce a decis Curtea de Apel din Paris
  • Crimă șocantă în Mureș: un recidivist eliberat în 2020 și-a incendiat fosta concubină și este căutat de polițiști
  • Oferta HALUCINANTĂ primită de o româncă după ce a vrut să închirieze o pensiune în Bucovina
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri
  • Anunț pentru cei care retrag bani de la bancomat! Decizie pentru toți clienții
  • Lovitură dură pentru farmacii! Ordin cu aplicare imediată în toată România
  • CCR ia o decizie care schimbă totul. Reacții în lanț în România
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri

Companiile de supermarketuri aranjează, de obicei, produsele de primă necesitate (cum ar fi laptele) la sfârșitul magazinelor, astfel încât înainte de a ajunge la ele să treci pe lângă dulciuri, bomboane și gustări care nu fac parte din bugetul tău, dar în fața cărora cedezi totdeauna. Chiar și cu o voință puternică, nu poți nega că ai cumpărat vreodată o bomboană sau o gumă plasată la casa de marcat. Deși întâmplător, totul este calculat la rece …

4. Luminile

Un alt truc subtil din cauza căruia îți cumperi mai multe produse sunt lămpile cabinelor de probă din magazinele de îmbrăcăminte. Becurile verticale care se încadrează pe ambele părți ale oglinzilor în care te uiți fac ca silueta ta să pară mai subțire și te împiedică să vezi anumite umbre care ți-ar schimba drastic opinia asupra unei anumite piese vestimentare Anumite imperfecțiuni vor rămâne ascunse de ochii tăi și vor apărea mai târziu.

5. Preturi

Diferențele dintre cifrele de pe lucrurile pe care le cumperi, de asemenea, joacă un factor major pentru cheltuielile tale. Gândește- te la preurile tip 2,99. Automat vei percepe că e vorba de 2 lei. Deci, oamenii de marketing evită să rotunjească prețurile. În plus, sunt așezate unul lângă altul un produs scump și unul ieftin. Asta se întâmplă des în magazinele de telefonie mobilă (ți e va părea foarte ieftin un telefon de 200 de euro dacă e pus lângă unul de 500 de euro) și la fel sunt gândite și meniurile restaurantelor.

6. Mărime

O altă strategie necunoscută este creșterea dimensiunii cărucioarelor de cumpărături, pentru că simți nevoia ciudată de a le umple, chiar dacă intenția ta este să cumperi mai puțin. De aceea, odată cu trecerea anilor, ele devin mai mari, o diferență imperceptibilă, dar reprezintă milioane de profituri pentru companii. Totul este supravegheat de psihologi care „atacă” cele mai slabe puncte ale minții tale.

7. Muzica

Melodiile care sunt adesea puse în supermarketuri sunt compuse special astfel încât să te miști mai încet și astfel petreci în medie mult mai multe minute decât ți-ai dorit inițial. În secțiunea de îmbrăcăminte, e aleasă muzică pop , care să te facă să te simți mai încrezător în tine însuți, ceea ce va duce la achiziționarea a ceva ce nu ai putea purta niciodată! Rezultatul este un mediu ideal pentru a cheltui toți banii. Nu-i lăsa să te mai păcălească.

8. Excluderea simbolurilor

Multe companii decid să elimine simbolul valutar care ar trebui să apară lângă cifra de preț pentru a-ți distrage atenția în timp ce faci cumpărături. Studiile psihologice arată că oamenii cheltuiesc mai mult atunci când nu percep aceste date și „își relaxează buzunarul”.

ShareTweet
Urmatorul Articol

Codin Maticiuc: "Margherita asta a fost foarte urâtă. Apoi s-a operat din nou și acum e mai urâtă."

Actualitate

Se schimbă modul de citire a indexului de energie! Informație esențială pentru români

Citeste mai multDetails
Actualitate

Anunț pentru cei care retrag bani de la bancomat! Decizie pentru toți clienții

Citeste mai multDetails
Actualitate

Lovitură pentru unii pensionari! Vârsta de retragere crește

Citeste mai multDetails
Actualitate

Tragedie de amploare: cel puțin 23 de răniți, bilanțul victimelor încă neclar

Citeste mai multDetails
Actualitate

Scapă de facturile uriașe la curent după 1 iulie! Soluție 100% legală, aprobată de ANRE

Citeste mai multDetails
Actualitate

Lovitură dură pentru farmacii! Ordin cu aplicare imediată în toată România

Citeste mai multDetails
Actualitate

Atenție, posesori de carduri bancare: riscuri majore pentru conturile voastre!

Citeste mai multDetails
Actualitate

CCR ia o decizie care schimbă totul. Reacții în lanț în România

Citeste mai multDetails
Diverse

„MILIONARUL MI-A OFERIT O CASĂ DE VIS, DAR A DOUA ZI DIMINEAȚĂ, O SCRISOARE PE PAT MI-A SCHIMBAT VIAȚA!”

Citeste mai multDetails
Fără categorie

Mamele în concediu pentru creșterea copilului vor plăti contribuția la sănătate (CASS)

Citeste mai multDetails
ROL.ro

© 2025 DailyNews.ro | Contact

  • ROL.ro
  • Ortodoxia.me
  • Femina.ro
  • Travel.ro
  • Cinema.ro

  • Contact
  • Termeni si Conditii
  • Privacy Statement (EU)
  • Cookie Policy (EU)
  • ANPC

Urmariti-ne

DailyNews.ro
Consimțământul pentru folosirea datelor dvs. cu caracter personal pentru:

Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.

Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.

Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Statistici

Marketing

Caracteristici
Mereu activ

Mereu activ
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Manager Optiuni
{title} {title} {title}
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Societate
  • Timp Liber
  • Internațional
Contactați-ne

© 2025 DailyNews.ro | Contact