Pescobar reacționează vehement după ce influenceri străini i-au desființat restaurantul din Londra: „Nu am plătit pe nimeni și cred că de aia eu deranjez”
Celebrul afacerist Pescobar, recunoscut pentru preparatele sale pe bază de fructe de mare, s-a confruntat recent cu o provocare neașteptată la Londra. Restaurantul său, deschis de curând în capitala britanică și renumit pentru specialitatea casei – kebabul cu caracatiță – a devenit ținta unor critici dure din partea a doi foodbloggeri străini. Aceștia nu doar că au oferit o recenzie extrem de negativă preparatului, ci au declarat că acesta este pur și simplu de nemâncat. În stilul său caracteristic, Pescobar le dă replica vehementă cârcotașilor, susținând că succesul său deranjează tocmai pentru că nu a recurs la practici de promovare plătite, spre deosebire de concurență.
Kebab-ul cu caracatiță, „desființat” de foodbloggeri: Nota 2 și imposibilitatea de a fi consumat
Recent, doi influenceri din domeniul culinar au vizitat locația lui Pescobar din Londra cu intenția de a testa preparatele, în special celebrul kebab cu caracatiță. Însă, recenziile lor au fost departe de a fi favorabile. Pentru specialitatea casei, Pescobar a primit o notă extrem de mică, „nota 2”, iar influencerii au declarat categoric că „nici măcar nu pot mânca preparatul”. Această reacție negativă, venită din partea unor figuri influente în mediul online, a stârnit rapid discuții.
În ciuda succesului de care se bucură Pescobar, se pare că preparatele sale nu sunt pe gustul tuturor, iar această critică publică a generat o replică promptă și acidă din partea afaceristului.
Replica acidă a lui Pescobar: „Nu am plătit pe nimeni și cred că de aia eu deranjez”
Confruntat cu criticile vehemente, Pescobar a răspuns în stilul său inconfundabil, acuzând că principala sa „greșeală” este refuzul de a plăti foodbloggeri pentru recenzii pozitive, o practică despre care susține că este comună în industrie.
„Hai sănătate la toată lumea din toate limbile pământului. O să vorbesc doar în română și el o să traducă. Dragii mei, în viața vieților mele nu am plătit pe nimeni și cred că de aia eu deranjez. Eu deranjez rău de tot, dar mie îmi place să deranjez, că deranjez prin faptul că sunt cel mai bun. Și acum sunt cel mai bun și în România, și la Londra, și la Bruxelles. Sunt și un pic arogant.”, a declarat Pescobar.
El a continuat, subliniind diferența față de concurență: „În viața vieților mele n-am plătit un influencer, foodblogger cum au făcut-o absolut toți, absolut toți alții care vând mâncare în România. Și nu contează că unii sunt prietenii mei. Nu e nimic rău în asta. Foarte bine să plătească. Absolut toți. Asta e încă o diferență pe care eu o fac vis-a-vis de absolut toți. Și asta deranjează. Și aici și acolo și tot. Cum să dau eu mă bani cuiva când la mine vorbește munca și mâncarea? Sunteți nebuni la cap?”
Pescobar a respins orice critică, sugerând că cei care-l denigrează sunt fie ignoranți, fie rău-intenționați: „Și la mine care vorbește cineva de rău… E ori un inconștient care nu știe despre ce e vorba și automat se face de ct. E simplu. Deci eu abia aștept un de ăsta, un cunoscător, vai de capul meu, de abia aștept un cunoscător de acesta să înceapă să vorbească. Știi cum îl aștept? Vai de viața mea.”*
Afaceristul și-a apărat expertiza în domeniul fructelor de mare, subliniind experiența sa globală: „Păi eu când în două luni de zile am fost pe patru continente după pește și fructe de mare. În America, în Asia, în Shanghai, în China, în Senegal și restaurantele pe care le-am deschis prin Europa. Păi cum poate mă vreunul mie să-mi zică ceva? A, unul de prin sudul Italiei, din sudul Greciei, ok, hai, mai înțeleg.”
- ITP 2025. Anunțul momentului pentru românii care au mașini mai vechi de 15 ani. E oficial
- Tragedie pe coasta Adriaticii: Felix Baumgartner a murit în timpul unui zbor cu parapanta motorizată
- Mariana Cojocaru anunță zodiile care scapă de toate greutățile, problemele și necazurile până la finalul anului. Norocul va fi de partea lor! Acești nativi au parte de o perioadă de vis
Referindu-se direct la foodbloggerii din Londra, Pescobar a concluzionat cu o notă de dispreț: „Cu foodbloggeri aia de acolo, de la Londra, ăștia mâncători de fasole, care ei din asta sunt hrăniți. Tu știi câți m-au abordat pe mine la Londra să le dau eu 1.000, 2.000, 3.000 să facă ei reviewuri? Ce să fac eu, mă? Mai degrabă îi beau. Love. Se numește puterea business-ului. Toți au plătit foodbloggeri, eu nu. Atât s-a putut, unu e Pescobar. Love”, a fost replica acidă a lui Pescobar.
Succesul financiar și planurile de extindere: Răspunsul lui Pescobar la critici
Pescobar nu s-a limitat la simple declarații, ci a vrut să demonstreze că recenziile negative ale foodbloggerilor au fost rău intenționate și că afacerea sa prosperă în ciuda acestora. Drept replică, el s-a lăudat cu încasările sale impresionante și a anunțat planuri de extindere.
„Suntem în luna numărul 6, deja am încasat 23 milioane de euro în țările unde am dezvoltat afacerea. Cât credeți că vom mai încasa în tot grupul până la 31 decembrie!? În rest lăsați toți foodbloggerii să latre! Luați în calcul că într-o lună în deschidem și în Germania”, a transmis Pescobar, în mediul online.
Mai mult, pentru a-și susține afirmațiile, Pescobar a postat pe TikTok un clip în care arată că locația sa din Londra este plină de clienți, chiar și în urma recenziilor negative. Aceste acțiuni sugerează că afaceristul nu este afectat de critici și că se concentrează pe dezvoltarea imperiului său culinar.