Călin Georgescu a anunțat duminică că își va sterge toate postările de pe pagina de TikTok și că de acum, își va folosi contul pentru a transmite mesaje în format live.
Candidatul independent Călin Georgescu, care și-a făcut campanie exclusiv pe TikTok, și-a șters toate postările de pe pagina sa. În prezent, contul său are 361.000 de urmăritori, conform observatornews.ro.
„Dragii mei, vă mulțumesc pentru susținere. De azi acesta este canalul meu oficial de TikTok”, a transmis Călin Georgescu în filmuleţul postat duminică pe TikTok. Aceasta rămâne momentan şi singura postare publică de pe pagina @calin.georgescu.real.
- Dragoș Anastasiu dezminte informațiile privind reducerea ajutorului de deces: „Nu s-a discutat despre tăierea acestuia”
- Alertă în Tulcea: Mesaj RO-Alert transmis din cauza atacurilor rusești lângă granița cu Ucraina. Au fost ridicate aeronave F-16
- Temperatura ideală în frigider vara. Ce alimente nu trebuie păstrate la rece
- O eroare strigătoare la cer: Decizia inexplicabilă a piloților, analizată în cazul avionului Air India prăbușit
- Călin Georgescu rupe tăcerea: Fostul candidat lansează acuzații incendiare după apariția în fața instanței
- George Simion surprinde scena politică cu o decizie neașteptată. Liderul AUR a luat prin surprindere pe toată lumea
Peste 100 de influenceri au fost plătiți pentru promovarea sa. Serviciile române de informații au confirmat distribuirea pe scară largă a unor videoclipuri, în principal pe TikTok, de către influenceri care au răspuns unui anunț confidențial publicat pe platforma specializată FameUp.
În plus, alți utilizatori TikTok au fost abordați direct prin e-mail de către o agenție necunoscută de marketing. Rapoartele declasificate săptămâna trecută menționează și „FA Agency”, o companie de marketing ce susține că are sediul în Africa de Sud. Aceasta a trimis e-mailuri către persoane influente din România, oferindu-le 1.000 € pentru a publica videoclipuri cu conținut politic în România.
FA Agency se prezintă ca o agenție de marketing din Africa, însă noi dovezi obținute de jurnaliștii de la Le Monde indică faptul că această companie-fantomă este, de fapt, gestionată din Varșovia, capitala Poloniei. În ultimele șase luni, pe Instagram a apărut o mică rețea de aproximativ 10 conturi asociate cu adresa de e-mail faagency.org. Aceste conturi, care folosesc de obicei pseudonime și porecle, se prezintă drept specialiști în marketing și influenceri. Totuși, o analiză a imaginilor și a story-urilor lor a demonstrat că membrii acestei rețele lucrează din aceleași birouri închiriate pe malurile Vistulei, în Varșovia.
Fotografiile publicate indică faptul că majoritatea angajaților sunt ucraineni stabiliți în Polonia, având legături cu sectorul „affiliate marketing”, un domeniu controversat al publicității online, foarte activ în Ucraina. Deși pe Instagram aceștia afișează un stil de viață activ, cu petreceri și ieșiri la bar, profilurile lor LinkedIn, înregistrate sub numele reale, nu fac nicio referire la FA Agency sau la alte companii de marketing.