Daily News
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Societate
  • Timp Liber
  • Internațional
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Societate
  • Timp Liber
  • Internațional
sâmbătă, 2 august 2025
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Daily News
Nici un rezultat
Toate rezultatele

CHELOO, reacţie dură la adresa vânzătoarei din Odorheiul Secuiesc,care a refuzat să servească un client care vorbea în română! „Dacă eram acolo, le dădeam numai…” Vai, ce a putut sa zică:

1 septembrie 2017
in Actualitate

Cheloo nu a putut să rămână indiferent faţă de incidentul de la Odorheiul Secuiesc, acolo un bărbat a fost refuzat să fie servit pentru că vorbea în română. Artistul şi-a exprimat public revolta.

Cheloo a reacţionat şi a exprimat public ce i-ar fi făcut vânzătoarei de la Odorheiul Secuiesc dacă ar fi trecut prin aceeaşi experienţă cu bărbatul care a fost refuzat pentru că nu vorbea ungureşte.

„De eram acolo, le dadeam numai fatale, îi şi băteam pe ăia şi făceam rasism cu ei pe faţa”, a scris artistul care activează pe Facebook cu numele de ECLIPSE.

CITEȘTE și: Kaufland România spune care este ADEVARATUL MOTIV pentru care clientul de la Odorheiul Secuiesc nu a fost servit…

Comisariatul Regional Brașov al ANPC s-a autosesizat în cazul bărbatului care ar fi fost refuzat de o vânzătoare a hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc, care nu ar fi vrut să-l servească pentru că nu vorbea limba maghiară.

UPDATE 16:00 Într-un comunicat oficial, Kaufland România a precizat că incidentul în cauză s-a petrecut înaintea începerii programului, când angajata nu avea cum să-l servească pe clientul în cauză pentru simplul fapt că nu putea încasa banii, întrucât casa de marcat nu era operațională.

Mai mult, clientul ar fi venit de 3 ore la angajată până la inceperea programului, lucru care poate fi dovedit cu camerele de supraveghere din curte.

Iată comunicatul integral:

”Cu privire la cazul care a avut loc în Odorheiu Secuiesc, în data de 31 august 2017, compania Kaufland România transmite următoarele precizări:

Regretăm atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland având o serie de principii care pun respectul față de clienți și amabilitatea pe primul loc.

Vă asigurăm că, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigație și vom lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situații, inclusiv introducerea cursurilor de limba română. Subliniem că, potrivit legii, eventualele măsuri care vor fi decise vor fi confidențiale, deoarece țin de relația angajat-angajator, respectând astfel dreptul la viața privată.

În acest moment, ca urmare a primelor noastre investigații, venim cu o serie de precizări care să contureze contextul în care s-a realizat filmarea.

La ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10.00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul și restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuții cu angajata.

Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră și din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acesta, el a revenit a doua oară la ora 9.37 și apoi a treia oară la ora 9.47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacție ca urmare a unor interacțiuni anterioare.

Autorul filmului a omis să precizeze ca filmarea dată publicității este în fapt a treia discuție cu angajata noastră.

Cu toate acestea, nu tolerăm un astfel de comportament în relația cu un client în niciunul din magazinele noastre din țară, indiferent de regiune și vom lua măsuri conform regulamentului intern.”

UPDATE 12:30 ANPC a amendat cu 10.000 de lei hipermarket-ul Kaufland din Odorheiu Secuiesc.

Comisarul Sorin Susanu a declarat pentru România Liberă că nu a fost un accident, ci o practică, de aceea a luat această măsură.

  • Ella Vișan, surprinsă în ipostaze fierbinți cu ispita masculină. A uitat complet de logodnic!
  • Se schimbă regulile: nu vom mai primi garanția de 50 de bani pentru ambalaje. Ce se întâmplă cu sistemul SGR în România
  • Nicușor Dan, critici dure la adresa pensiilor speciale din justiție: „O abordare absurdă și ineficientă”. Întâlnire de foc la Cotroceni cu șefii din sistem
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri
  • S-a Modificat: Elevii Încep Școala mai Devreme în Septembrie
  • Anunț pentru cei care retrag bani de la bancomat! Decizie pentru toți clienții
  • COVID-19: O descoperire neașteptată zguduie înțelegerea medicală a virusului
  • Vezi cele mai noi si interesante stiri

Comisarul a mai precizat că, în 2015, hipermarket-ul a mai fost amendat cu 5.000 de lei pentru că reclamele și pliantele erau exclusiv în limba maghiară.

ANPC s-a autosesizat

”Ca urmare a acestei filmări, CRPC Brașov se autosesizează!!”, a scris pe Facebook Claudiu Susanu, comisar-șef al CRPC Brașov, potrivit newsbv.ro.

Un bărbat s-a filmat în timp ce merge la respectivul hipermarket și cere o porție de mici, în limba română. Apoi, acesta susține că vânzătoarea îl injură în limba maghiară. În momentul în care îi cere socoteală, femeia îi dă banii înapoi și refuză să îl servească.

”De ce nu mă serviți, pentru că sunt român?”, insistă bărbatul. Vânzătoarea continuă să îl ignore, iar la un moment dat îi face semn să plece.

După lungi insistențe, bărbatul pleacă de la hipermarket cu mâna goală.

ShareTweet
Urmatorul Articol

De-a dreptul îngrozitor! Ce a pățit o româncă de 44 de ani, într-un autobuz din Italia: „Mi-a zis că sunt străină și...”. Ce a urmat pare desprins dintr-un film de groază:

Actualitate

S-a Modificat: Elevii Încep Școala mai Devreme în Septembrie

Citeste mai multDetails
Actualitate

Anunț pentru cei care retrag bani de la bancomat! Decizie pentru toți clienții

Citeste mai multDetails
Actualitate

Schimbare importantă pentru șoferi: Cei cu două mașini vor plăti o nouă taxă obligatorie

Citeste mai multDetails
Diverse

Cu ce să speli hainele îngălbenite la subraț. Trucul care nu dezamăgește niciodată

Citeste mai multDetails
Actualitate

COVID-19: O descoperire neașteptată zguduie înțelegerea medicală a virusului

Citeste mai multDetails
Actualitate

Atenție, români cu case la curte! Vecinii vă pot reclama la primărie. Ce regulă trebuie respectată

Citeste mai multDetails
Actualitate

Atenție, români! Informare importantă pentru clienții Hidroelectrica, PPC România, Engie și Electrica

Citeste mai multDetails
Diverse

Aparatul din bucătărie care ucide zeci de mii de oameni în fiecare an în Europa. Foarte mulți români îl folosesc zi de zi

Citeste mai multDetails
Diverse

Cum să te vopsești după 40 de ani ca să arăți mai tânără ca niciodată. Nuanțele și culorile care te fac să strălucești din nou

Citeste mai multDetails
Actualitate

Fructul-minune pentru colon: combate inflamația, previne constipația și elimină gazele

Citeste mai multDetails
ROL.ro

© 2025 DailyNews.ro | Contact

  • ROL.ro
  • Ortodoxia.me
  • Femina.ro
  • Travel.ro
  • Cinema.ro

  • Contact
  • Termeni si Conditii
  • Privacy Statement (EU)
  • Cookie Policy (EU)
  • ANPC

Urmariti-ne

DailyNews.ro
Consimțământul pentru folosirea datelor dvs. cu caracter personal pentru:

Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.

Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.

Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Statistici

Marketing

Caracteristici
Mereu activ

Mereu activ
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Manager Optiuni
{title} {title} {title}
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Prima pagină
  • Actualitate
  • Societate
  • Timp Liber
  • Internațional
Contactați-ne

© 2025 DailyNews.ro | Contact